O GDR Costa da Morte puxo en marcha no ano 2018 unha iniciativa para impulsar a creación dunha marca territorio que consolidase e potenciase a súa identidade, en base ao reforzo e á distinción da produción local, baixo uns parámetros de calidade e valor diferencial. O obxectivo que orientou a creación desta marca foi distinguir, visibilizar e consolidar no mercado os produtos ou servizos de empresas da Costa da Morte.
Para realizar este traballo, mantívose un contacto presencial importante con diferentes entidades do territorio, ademais de analizar e aprender doutras experiencias similares dentro e fóra de Galicia e España. No marco das actuacións desenvolvidas, ademais, creouse unha imaxe gráfica e representativa da marca, así como un regulamento que foi aprobado por un número significativo de entidades e empresas do territorio.
A finalidade da marca ten 3 grandes eixos:
• Ofrecer uns servizos ou produtos homoxeneizados, cunhas características similares onde se coide a calidade.
• Divulgar e comunicar, mellorando a visibilidade e a imaxe dos produtos e servizos.
• Fomentar o turismo, informando sobre propostas de interese para os/as visitantes.